۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۶۱۶
آیت الله کعبی:

حضور مردم در انتخابات پروژه دشمنان در تزریق یأس و عقب نشینی از صراط مستقیم  انقلاب را ناکام گذاشت

حضور مردم در انتخابات پروژه دشمنان در تزریق یأس و عقب نشینی از صراط مستقیم  انقلاب را ناکام گذاشت
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تجلیل از ملت بزرگ ایران تاکید کرد که حماسه 11 اسفندماه ، نشان استحکام درونی ملت در تداوم راه امام و شهیدان با هدایت های راهبردی حکیم فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است.
آیت الله عباس کعبی در پی حضور گسترده مردم در انتخابات، پیروز حقیقی این صحنه را ملت بزرگ ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست.
متن پیام آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
قال الله تعالی فی سورة الأنفال  :  
( هُوَ الَّذِي أَيَّدَكَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِينَ وَ أَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا مَا أَلَّفْتَ بَيْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَيْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَسْبُكَ اللَّهُ وَمَنِ اتَّبَعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ )
 
بار دیگر عظمت ملت بزرگ ایران و مردم قهرمان خوزستان در یازده اسفند ماه در مشارکتِ معنی دار و تاریخی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، پروژه دشمنان اسلام و ایران در تزریق یأس و تردید و سستی و عقب نشینی از صراط مستقیم  انقلاب اسلامی را ناکام گذاشت.
 
مشارکت با عزم و اراده قوی مردم در حماسه ملی ۱۱ اسفند، نشان استحکام درونی ملت در تداوم راه امام و شهیدان با هدایت های راهبردی حکیم فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله الوارف است.
 
پیروز حقیقی این انتخابات، ملت بزرگ ایران و مردم بصیر و انقلابی خوزستان و رهبر فرزانه هستند. 
 
این پیروزی و توفیق بزرگ الهی، نتیجه همراهی امت با امام در فشارها و تحریم ها و جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن و غلبه بر مکر و فریب شیطانی آنان است. تاییدات خدای متعال و لطف امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، همراه امام و امت امام است.
 با سپاس بی کران از ملت ایران و مردم میدان‌دار و حاضر در صحنه های انجام تکالیف بزرگ ملی خوزستان، خدا را بر این نعمت بزرگ شکر گذاریم.
امیدوارم مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در دستگاههای گوناگون با خدمت صادقانه و گره گشایی از کار مردم و ارتقای سطح کارآمدی و افزایش سطح خدمات و رضایت مندی مردم در عمل قدردان  رهبری حکیم و ملت سرافراز ایران و مردم مقاوم و صبور خوزستان باشند. بمنه و کرمه
 انه سمیع مجیب 
۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ 
عباس کعبی 
نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

 

حسین عجمی
ارسال نظرات